NanakiHibiskus -

Lördag

Vill bara först säga att jag fick min APU-plats på brunnen! :thumbup:

Denna gångna veckan har varit både bra och dålig.
Har varit med om något dramatiskt varje dag.
Usch säger jag bara till folk som lägger sig i mitt kärleksliv och
försöker att förstöra! Jag vet min kille är snygg och helt
j*vla underbar! Men ni får acceptera att han är min, ni får honom inte.

Men nu till något annat, min nya mobil. ★
Så snygg, problemet är att jag inte har någon laddare till den
just nu och inväntar den. Hoppas på att jag får tag i den i morgon.
Just nu ligger den urladdad i kartongen och väntar bara på att
jag ska ladda den och överföra alla mina bilder och sådant från den
gamla mobilen, som är inne på lagning.. ska typ hämta den på
måndag, och den kommer jag till att ha som reserv-mobil.

~

Nu ligger jag i Tiias säng med min laptop och kikar runt lite på
nätet och ska ränsa datorn lite.
Senare blir det någon film och äta lite gott till det.

Ha en bra kväll, var rädda om era liv och släpp aldrig in falska
människor i era liv. Puss




 

 

 


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites