NanakiHibiskus -

Get to know me



Du heter:
Emma
Smeknamn: Nancy (Nanaki)

Låt som när du är ledsen sörjer till: My heart will go on - celine dion

Beroende av: Kyssar och kramar

Vad tror folk om dig? Haha! Vet inte..

Stämmer det? -

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och mina ögon

Hur imponerar man på dig? Var sig själv, och uppskatta sig själv?

Brukar du skratta för dig själv? Haha, klart!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: M

Var bor du? Kallinge

Trivs du där? Nej!?

Hur svarar du i mobilen? "Ah, det är Emma" eller "Hallå"

Vem ringde du senast? Zandra

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte riktigt ihåg
Antal timmar sömn inatt: 9 och en halv

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Oftast
Hur känner du dig nu: Lite småsur..

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit eller grå

Vad tycker du om fötter: haha, vet inte

Vad saknar du: inget speciellt just nu

Hade du en bra kväll igår: Helt okej

Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: mella 21 - 22 vardagar, 22 -24 helger.

Är du blyg? Kan hända
Sysslar du med någon idrott: Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Man kan bli attraherad av den andra, men man älskar inte någon vid första ögonkastet

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Vet inte

Är du nöjd med ditt liv:Ja!

Är du bortskämd: Nej

Vad gör du i morgon: skolan..

Vad är det värsta du vet? Lögner och när någon försöker styra över mig

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad är det finaste du fått? Min pojkvän Mattias
En speciell dag du minns: När jag var i Italien på semester, riktigt roligt

Du samlar på: -

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, jag är mer för att sms:a, min pojkvän typ och Zandra.
När grät du senast: I fredags

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka utomlands, shoppa massa kläder, spara lite.

Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja

Är du musikalisk? haha, nej?

Vad dricker du helst när du är törstig:Riktigt kallt vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Zandra

Där nämndes jag ibland :)

2010-09-12 @ 17:39:24

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites