NanakiHibiskus -

20.09.2010; Måndag

Grattis Mario på din födelsedag!


Denna dagen har inte varit min grej. Den började som vanligt men
blev sämre och sämre.. senare när jag kom hem till syster Lindha
så blev det bättre.
När jag kom hem blev det skit igen.. men det är ju måndag idag
och det är inte min favoritdag precis, bästa dagarna enligt mig är
Fredag & Lördag ;)

~

Nu har jag hämtat hem laddaren till den nya mobilen igen och fick hem
mobilen som har varit inne på service.
Nu ska jag bara överföra alla mina filer m.m till den nya & sedan
lämna tillbaka telefonen jag lånade av Stoffis undertiden då jag inte hade
någon mobil. Jag är tacksam för att denna killen ställde upp för mig
och lånade ut den då jag fick panik när min egna gick sönder.
Nu när den är tillbaka så blir det en reservtelefon :)

Men ska sova nu, (ledig) i morgon.. blir att dra upp till bästa Zandy och
senare till Lindha. ♥


 

 

 


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites