NanakiHibiskus -

Minä rakastan sinua, Mattias. ♥

Du är det bästa som någonsin har hänt mig.
Min underbara älskling. ♥
Hatar stunderna utan dig, 1 sekund
utan dig känns som en död för mig.
Jag ångrar inte en sekund att jag tog chansen att vara med dig.
Jag är så himla glad att jag tog den.
Det gör så att jag är stolt över mig själv.
Du accepterar mig för den jag är, och
inte är ute efter en ända sak.
Du se mig som en levande idivid
med känslor och inte som ett objekt.
Du är inte som alla andra killar, du är speciell.
Världens bästa pojkvän! ♥
Jag vill inte förlora dig.

MattiasSvensson



Tjejer: Hands off! :P
Killar: See and learn!! :tired:




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites