NanakiHibiskus -

31.05.2010; Uppdatering

Just nu befinner jag mig hos Zandy.
Hon håller på med skolarbete. Jag slipper allt sånt nu. :)
Så skönt med sommarlov snart.
Jag tycker att det är synd att vi knappt har fint väder här, det är 1 Juni
i morgon och jag känner ingen sommarvärme precis.
Förra året tog jag 'årets första dopp' den 1 Maj.
Snart får det bli sommarvärme!

Hur är det hos er?
Ni i Sveriges andra städer?
Har ni lika tråkigt som vi?

Nej, nu får jag lägga ner bloggandet en stund för idag, typ.
Jag bloggar ifrån mobilen nu, och den dör snart, skriker efter batteri :P

( Bloggat med en mobiltelefon )

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites