NanakiHibiskus -

31.05.2010; Today.

Först och främst vill jag bara säga
GRATTIS till min lillebror som fyller 14 år idag!


Snart är det sommarlov
! :D
Äntligen!
Tyvärr så har jag inte hört något om Sommarjobb ännu, lite less för det.
Blir en fattig sommar :/

Imorgon ( Tisdag ) är jag ledig ifrån skolan! Det ni :)
Då ska jag ta det lite lungt på förmiddagen, sen drar jag till Zandy.
Vi ska ha en "Game-day" ( Speldag ) som jag kallar det,
var ett tag sedan sist.
Hiss på det! :thumbup:




' You are so special for me! '

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites