NanakiHibiskus -

13.05.2010; Today.

Ledig ifrån skolan idag, härligt!
Har kunnat vila ut lite extra. När jag vaknade kändes det som värsta baksmällan.
Nej, jag drack inget igår :)
Det var bara lite åska i luften som gjorde det.

Dessa kommande dagarna spenderar jag hos bästa Zandy.
Ska hjälpa henne med flytten och så.
Hoppas att finaste Tiias kan komma förbi också :)
aww.. min finaste darling :love:

Nu framåt kvällen ska jag ta det lite lungt, se film och äta lite gott. Ska ta det lilla lugna.



Sometimes i don´t know that do you want by me,
but I´m sure that you love me..
<3


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites