NanakiHibiskus -

03.06.2010; Today

Nu är det inte många dagar kvar tills sommarlovet.
Jag har fortfarande inte hört något om sommarjobb. :(
Lite synd faktiskt...
Igår hände en liten tragisk sak. Jag var så nervös så att jag blev spyfärdig.
Nej.. usch, hoppas att jag inte behöver vara med om det igen!

I morgon börjar vi kl 09:00 och slutar runt 10:00, känns lite
onödigt att åka in till skolan då, jag går i Karlskrona lixsom.. så det känns
ganska onödigt.

Helg i morgon också.
Helgen kommer jag att spendera i Kallinge, tror jag i alla fall.
Zandy har inflyttningsfest på lördag men jag har inte
bestämt mig om jag ska gå eller inte.

Sommarvädret har varit här idag, tog på mig ett par korta shorts
och ballerinaskor när jag kom hem.
Åt lite glas och gick till konsum med ett kuvär till posten, så var det ärendet uträttat.

Klockan är snart 9 (21:00), och jag orkar inte sitta uppe mer, är ganska drygt.
Ha det bra ! <3

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites