NanakiHibiskus -

Aloha Kakahiaka

God morgon!
Har inte sovit så mycket i natt. Vaknade utav en dröm.
Men denna gången var det ingen mardröm i alla fall.
Tur det! :)

Har varit vaken i några timmar nu. Vaknade vid halv 6 i morse.
Plockade & fixade i rummet och upptäckte att saker har försvunnit,
konstigt att det gör det när ingen får vara i mitt rum när jag inte är hemma
eller är i närheten.
Det har försvunnit en plattång, en handkräm
( NU när jag behöver den som mest! :thumbdown: )
& lösnaglar m.m

Får hoppas att det dyker upp snart.

Nu blir det att fixa sig och ta en kopp te ;)

chaochao.. ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites