NanakiHibiskus -

31.07.2010; God morgon..

Ja, god morgon eller nått! (?)
Nu är det så här att jag ska.. nej skojar bara ;)
Haha, steg upp runt 10 tiden.
Har ätit lite frukost och väntar på att Zandy
ska komma hem & finaste Tiias ska komma hit :D

Festade igår/ inatt.
Helt galet var det, inte det bästa precis men ganska okej.
P.A och Mr donken  var här :thumbup:
Sen gick vi ner till pubben en sväng sedan upp till Stefan, '
en kompis till Zandy :)
Där träffade vi även på en annan som vi hade stötit på innan
under kvällen utanför Zandy´s. Haha, världen är liten :P
som man brukar säga.

-!Och sen hände lite andra saker också, men det skriver
jag inte om här i bloggen. Avslöjar inte allt.
men det var väldigt omoget av DIG att sticka iväg och grina..
du är fan gammal nog att veta hur man ska bete sig, visst.. jag var inte
heller snäll.. men du bad f*n om det!!
jag vet att du läser/kommer att läsa detta, för att jag vet att du kollar min blogg 24.7 ;)
såå jag vill tala om för dig att jag inte vill veta av dig något mer ;P
tramsiga fasoner som du har haft för dig så kan du ha det så här..
VI ÄR F*N INTE V Ä N N E R MER!! ;)


Jahopp, nu blev det kanske lite tråkigt att jag skrev en massa skit i bloggen..
haha men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite ;) haha
hej då/ mahalo

Hugs and kisses!

Kommentarer
Postat av: S

Du borde banta och skaffa dig ett liv!

2010-07-31 @ 13:10:41
Postat av: C,S,Z

??? så säger man inte S, skärpning.

2010-10-12 @ 02:24:43

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites