NanakiHibiskus -

17.07.2010; lördag.


Hoppsan.
Nu var det ett tag sedan jag bloggade, sorry

Tosia var förra helgen.
Fredagen tillbringade jag med Angie, Matchaz och Tiias :)
Mycket trevligt hade vi.
Lördagen tillbringade jag med Linn Hasselberg, det var mycket trevlans.
Sen träffade jag annat roligt folk som jag inte har träffat på ett bra tag.
Sen drog jag iväg till Markus fest, Tiias kom efter ett tag.
Senare drog vi ner till stan & sedan upp till Zandys fest.
Sen åkte vi hem.
Söndagen var jag aldrig på tosia.

Nu i veckan har jag varit med finaste Tiias.
Passat Ludde, gått i skogen & plockat blåbär, njutit av
solen, kikat film och bara myst :D 

Nu är jag hos Zandy igen.
Vi spelar lite spel och tar det lite lungt för att det är inget
härligt väder ute precis :thumbdown:

Har åskat i natt/ på morgonen, usch!
Har huvudvärk nu..

puss&smek


 

 

 


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites