NanakiHibiskus -

06.07.2010; Good Night Sweethearts!

Nu är klockan snart halv 12 (23:30) och jag börjar att bli trött -.-

Funderar på om jag ska gå och lägga mig eller inte.. hmm(?)

I morgon ska jag hem till Kallinge igen, blir nog att sova hemma en natt

sen ska jag till världens finaste och bästa pojkvän!

Älskar dig M a t t i a s  S v e n s s o n !

 

I helgen är det Tosia bonnadagen.. eller var sjuttsingen det heter.

Blir att träffa några goda vänner på fredagen.

Lördagen blir det nog partaj någonstans :)

 

 

 

 


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites