NanakiHibiskus -

04.07.2010; Sunday (n)

Nu är helgen över.. och veckan.
Söndagar är det drygaste som finns -.-'
Har haft mycket att göra.
Hittat på massa kul. Skrattat varje dag, det gillar vi :thumbup:

Nu ska jag krypa ner i min kalla säng och läsa någon bra bok.
Hoppas att jag slipper alla nightmarez nu.
Och imorgon så ska jag äta pancakes, för det har "mor" lovat att fixa :'3
Känner mig som bara barnet ibland..
men ett barn lever i varje människa.. mer eller mindre.. (a) <3

~

God natt! <3


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites