NanakiHibiskus -

27.08.2010; Toodaaaay! ★

Var inte i skolan idag för att man fick arbeta med projektarbete och så
på valfri plats. Men haha, jag var med bästa Zandy i stan och
shoppade/fönstershoppade ! :thumbup:





Fikade på Contan, blev en räkmacka och cola.



I omklädningsrummet på KappAhl, Zandy provar clothes.



(:



Zandy köpte det nya xbox 360 (250 Mb) och några rollspel till.



Mums, cider! ♥


Sen köpte jag lite & fick lite saker med :)


* Extensionborste, 20kr
* The Sims tidning, 69 kr GameStop; Gåva
* Trosor, KappAhl; Gåva
* Lipgloss i Cupcake, 29.50 kr KappAhl






Sen fick jag en film av Zandy med för att hon hade den hemma redan :)

Var hemma hos Zandy i några timmar och spelade GrandFantasia (GF).
Drack lite Tranbärsjuice för att bota UVI (UrinVägsInflammationen).

Tog 6-bussen hem och älsklingen Tiias mötte upp mig.
Gick hem och åt.
Nu sitter jag och chattar med vännerna :)
Ha det gott.

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites