NanakiHibiskus -

18.08.2010; Today

Sista dagen på sommarlovet. Lite tråkigt faktiskt.
Men det ska bli lite kul att börja skolan i morgon :)
Träffa alla vänner igen.

Denna dagen har varit lite slö. Fick ett litet "ryck" och började plocka i mitt rum.
Hittade mina gamla dagböcker och fick reda på när jag fick min första kyss.
Det var när vi var på semester i Carole i Italien, det visste jag redan men
datumet kunde jag inte i huvudet.
Det var den 3: dje Augusti 2006, Michael Rainer heter han.
Denna kyss skedde på stranden :) Haha, lite smått romantiskt.
Men jaja.
När fick ni eran första kyss?

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan krypa ner i sängen, skolan börjar
ju i morgon.
Kan tyvärr inte svara på era frågor ikväll men ni kan fortsätta att ställa
lite frågor i 'Frågestunden' :)
Ni hittar den några inlägg ner.

puss på er <3

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites