NanakiHibiskus -

10.08.2010; Tooday. ●•٠·˙

Tiias & Jag tog med oss hans lillasyster Ramona
och hunden Ludde ut i skogen.
Vi skulle plocka svamp men hittade lite fingersvamp bara & en annan liten
svamp. Så vi plockade blåbär istället :)

Bakade 2 blåbärs-pajer när vi kom hem. Blev jätte goda.


Tidigare idag var jag & Tiias inne i stan och bokade tid hos frisören.
Blir att dra in till stan på Fredag 11:00 :)
Och vad det blir får ni se då.. surprise surprise ;)
Hihi (a) Jag längtar!!
Jag har inte klippt mig sedan Februari 2009 :o haha.
Det är för att jag inte vill klippa av mitt hår och för att jag vill spara ut det
så att det blir långt.
Visst.. jag har hört att man ska klippa sig regelbundet, men har
även hört att det är en myt. Så jag gör på mitt sätt.. haha.

Nu ska jag snacka lite skit med folks sen blir det att slagga lite
och passa Kelly (Kellan) ღ





Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites