NanakiHibiskus -

08.08.2010; Toodaay

Var några dagar sedan jag bloggade.
Börjar bli lite dålig på det, men det är för att jag har varit mycket
med min pojkvän :) Vill ju vara social mot honom.

Today har jag varit hos pappis och hälsat på, har inte varit hos honom på
över ett år.. så dåligt utav mig.
Han var lika rolig och glad som vanligt :)
Syster Lindha och jag åkte upp dit med mopeden i ösregn..
När man minst anar det så hör syster Lindha av sig när hon har varit suris
på mig. Men är glad att jag håller på att få henne tillbaka :)


Nu ska jag ta det lite lungt och ska hoppa i mitt söta och rosa nattlinne.
Men vi hörs mer i morgon eller nått :)

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites