NanakiHibiskus -

Lier!..

Jag fattar inte hur du kan ljuga mig rakt upp i ansiktet och sedan ändra dig
helt som person dagen efter.. och tredje dagen kalla mig för en massa könsord m.m..
DET förklarar bara saken hur OMOGEN du är!

Du kallar oss för vänner, men det gör inte jag. Är så trött på ditt OMOGNA
beteende. Du ändrades bara på 1-2 dagar på grund av ett nytt umgänge..

Fattar inte hur du kan vara så falsk. Är det tacken efter 20 månader?..
Vi skulle ju försöka att vara vänner? Men du ljög!..
att kalla mig vän och sedan F*tta på grund av att
en ny random och obetydlig människa har kommit in i ditt liv?
I MINA ÖGON HAR DU INTE LÄNGRE NÅGON MAKT!
DU ÄR HELT ENKELT SOM LUFT FÖR MIG!


Blörk på dig.. Ta ÅT DIG!


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites