NanakiHibiskus -

06.09.2010; Homeworks..

Har gjort lite läxor.. eller ah.. både läxor och tentor som jag har missat.
Har inte så mkt men känns så ibland.
Man orkar knappt sätta sig med dem.
Haha, men det är bara för att man har annat för sig?


Att umgås med världens bästa pojkvän till exempel :D
Ja.. jag vet att skolan går före.. man säger ju att skolan är ju framtiden..
framtiden till jobb osv.
Mattias är också en del av min framtid ♥ han är den som jag vill dela
mitt liv med och jag vill leva med honom i framtiden.. då är han också
min framtid. ♥ Han är den som jag ska skapa min familj
med och skapa minnen.
Han är min. The Only one. My Only hope. Han är den ända.
Han är den bästa killen man kan ha. Den Bästa med stort B!!

Jag är så tacksam för att du gjorde mig lycklig på nytt
fast ännu mer lyckligare.
Jag är tacksam för att du stannar hos mig, i mitt liv.. i mitt hjärta.
Tacksam. I evighet. Förevigt. Tacksam. Förälskad. I evighet. Förevigt. Förälskad. I dig. Bara du.

 

 

 






Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites