NanakiHibiskus -

05.09.2010; Today


Hjälpte Mattias´ Pappa med flytten igår och idag.
Tog det sista lasset idag.
Helgen har gått alldeles för fort, och det är tråkigt. :(

Tagit det lungt för det mesta.
Installerade alla 'The Sims' på Mattias dator idag, då har man något att
spela när man är där.



The Sims, The Sims - livin it up, The Sims - House party
The Sims - Hot date, The Sims - On holiday
The Sims - Superstar & The Sims - Makin' Magic







Gick hem vid 19:30.
Mattias, Linn & Christoffer höll mig sällskap.
Haha, Mattias var grön i ansiktet

Fixade lite med min dator när jag kom hem och smaskade på lite frukt. ♥

Måste krypa ner nu.. skola i morgon.. börjar 09:00.
Jag är inte så pigg på det.. måndagar S U G E R ! ! :tired:



 


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites