NanakiHibiskus -

03.09.2010; Yesterday

Var med bästa Zandy igår efter skolan.
Hon bjöd mig på kinamat :)
Vad gott det var!

Servitören var rolig, han sa wattenkastang istället för vattenkastang när några
damer frågade vad maten innehöll. Haha.

Zandy var också rolig. Haha :D
Jag kunde inte sluta skratta!
När en av damerna skulle gå så tackade hon de 2 andra damerna så mycket
för dagen.
Då fick Zandy för sig att de typ sa: "jaa, vi shoppade trosor på maxi".
HAHAHAHAHHA!
Fatta att jag inte kunde hålla mig för skratt, skrattade tills jag
nästan började gråta :thumbup:


DAGENS!

Outfit: Jeanstights och ett spetslinne.
Låt: -
Dricka: O´boy
Skämt: Shoppa trosor på maxi
Darling: Tiias, off fucking corse! ♥


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahahahaha wattenkastanger!!!

2010-09-11 @ 17:14:16

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites