NanakiHibiskus -

05.08.2010; Hmm (?)

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev. Men orkar inte bry mig.
Jag bryr mig om er seriösa och goda läsare men inte de som
stalkar/följer min blogg 24.7 & tror att de är något!
Har haft annat för mig!
Har inte så mycket att säga nu.. men är jävligt förbannad på en
människa utan liv som bara inte kan släppa mig.. gå ta ditt liv för fan!
God natt ska sova, men världens bästa pojkvän ♥



Och jag vet att du är avundsjuk för att du kommer aldrig träffa någon seriös!..


För du är 31! :D so.. go fuck yourself..
för ingen annan vill ha dig ändå gubben ;) :thumbup: 



Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites