NanakiHibiskus -

01.08.2010; Today


Söndag, veckans segaste dag.
Sov fram till halv 12 idag. Sen var man tvungen att stiga upp för
att älskling skulle få i sig sitt morgonkaffe och frukost såklart :)
Kikade på en film, mycket märklig film var det som jag inte förstod mig på.

Zandra blev inringd till jobbet här om dagen så hon skulle jobba vid fyra.
Hon lämnade mig och Tiias hemma hos han.
Vi käkade lite mat, blev en pizza för mig.. mamma mia 'barnpizza'.
Orkar inte en vanlig pizza längre :P Haha, vet inte varför.
Blev mätt iallafall :)

Sen blev det chill rästen av kvällen, lite TV och datorn.

Har tänkt uppdatera min TheSims blogg nu lite. Sen spela lite :)


'A hui hou' - ses snart igen.




 

 

 


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites