NanakiHibiskus -

18.04.2010; Today.

Vaknade vid 10-tiden idag. Åt lite frukost.
Små tetades lite med finaste Tiias :)
Han är så fin♥ finns inget finare än honom.

Tattuerade mig idag. Min andra tattoo. Blev nöjd med den.
(Bild kommer snart)

Har varit hos syster Zandra hela helgen, så vi har festa lite och tatt det lite lungt till och från.
Glömde min sladd till Laptopen, så jag får hämta den i morgon efter skolan.
Fast.. ibland tycker jag att datorn kan ta och dö för att den lever sin lilla egna värld :/
Fast så kan det vara med tekninken ibland, det vill inte som man själv vill..

Ska gå och lägga mig nu, skola i morgon.. och bara 2 lektioner.
Liten sovmorgon :)
Och det älskar jag!♥

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites