NanakiHibiskus -

14.05.2010; Today.

Ställde klockan på 08:00, för att jag skulle upp då.
Men blev inte så. Sov i 2 timmar till :P
Skulle ringa 'Miljöteknink' eller vad det heter.

Åt lite frukost och kikade Facebook.
Garvade åt en omogen liten flicka som tror att hon
har ett liv när hon lägger sig i andras. Haha! xD

Sitter och dricker varma koppen och kollar på 'Sex and the city' med Zandy.

Väntar bara på att min underbarling ska komma. <3

 

Gå med i min grupp på Facebook, Nancypancy (Nanaki)




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites