NanakiHibiskus -

01.10.2010; Hej..



Jag lägger ner bloggandet för tillfället.
Det är mycket på gång nu, och ni har säkert märkt
att jag har varit borta mycket.
Men hoppas att det jag har på gång nu är
överstökat så fort som möjligt.
Kanske skaffar jag en ny blogg?
Den blir inte här på blogg.se. Jag ska kika
runt lite och se vad nätet har att erbjuda. :)
Jag kommer att sakna bloggandet lite, men jag ska
försöka blogga så gott jag kan.
puss på er.









Bilden: Gammal, saknar mitt håår.











Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites