NanakiHibiskus -

25.05.2010; Today!

Skolan först, i onödan!
Träffade fina Emma idag, vi åt på glassiären, mums!
Sen började det regna och jag orkade inte gå någonstans typ. (a)

Zandra och hennes klasskompis plockade upp mig på stan.
Sen drog vi hem till mig och hämtade datorn och lite saker.
Ska sova hos Zandra inatt, för att muntra upp henne lite. ♥

Var en runda hos syster Lindha också och bakade lite bullar :) Mums! <3

Blir att lyssna lite på musik, äta lite kanske eller se en film.


' I don´t care about you, idiot! '

Vihaan sinua! :mad:


Kommentarer
Postat av: JB

Du äter för mycket glass o bullsr. Ut och spring med dig istället!

2010-05-27 @ 17:39:03

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites