NanakiHibiskus -

21.06.2010; söndag.. slut på helgen.;




Nu är det söndag.
Slutet på veckan och helgen.
Veckan har gått fort.
Jag har hittat på en massa roliga saker.

Zandy och jag har gått ut på pubben 2 kvällar i rad, fredag och lördag.
Lördagen var seg :thumbdown:

Igår kom Mattias hit med.
Jag och Tiias lagade 3-rätters middag.

På menyn blev det:


Förrätt: Baconlindad sparris.



Huvudrätt: Kyckling, ris och currysås.



Dessert: Glass med banan och strössel.


Har kikat en hel del film också & tagit det lilla lugna :)

♡ Tack för en trevlig vecka och helg Tiias och Zandy! Ɛ>

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites