NanakiHibiskus -

18.06.2010; WoHO!

FÖR JAG SKA TA STUDENTEN.. FÖR JAG SKA TA STUDENTEN..
FÖR JAG SKA TA STUDE-E-E-NTEEEEN!

Sist av alla 91;or !


FY FAN VAD JAG ÄR SMART!?





Ja, det blir värkligen så..

Jag gick årskurs 9, 2ggr.
Det är inget jag ångrar precis.
Jag valde att gå högstadiet ett extra år, där med höjde jag mina betyg.
Gick från att ha IG i många ämnen till att ha VG istället.

Verry good!
:thumbup:

Nu till hösten börjar jag 3: dje året, kommer att ha
praktik den första terminen (Vet inte ännu vart?)
Sedan är det bara en termin kvaaaar! [Vår-terminen]
Det kommer att gå bra.
Ångrar inget.
Inte en sekund.
Aldrig någonsin :)

Jag är stolt över mig själv att jag tog detta
valet, helt j*vla stolt! :D

Många skulle kunna behöva detta.
Bättre att gå ett extra år
istället för att gå ut med ett ex antal IG:n.

SMART!? ;)



Bilden: Lånade Zandys studentmössa (a)


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites