NanakiHibiskus -

17.06.2010; Happy!

Jag är så himla lycklig att jag har Mattias! <3
Äntligen har jag träffat en kille som kan visa riktiga
känslor och som vill en väl!
Det är så skönt att slippa må dåligt bara för att man blir sårad och kränkt.
Det finns inte många killar som Mattias.
Jag älskar honom! <3
Han är guldvärd
mer värd än guld! ♥
Jag vill aldrig mista honom.
Aldrig någonsin!
Hoppas att man får ha honom ifred och att ingen
lägger sig i och försöker förstöra.
Men försök ni bara! Vårat stärka kärleksband kan INGEN bryta!

E ♥ M



Today!

Klockan är 00:02.. oj! (a)
haha :)
Ska gå och lägga mig nu, ska upp vid 06:00 igen.
Ska till tandläkaren..

kyss&smek! ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites