NanakiHibiskus -

13.06.2010; Aloha!

Nu är det söndag, helgen är slut.. men inget att
vara sur för, bara för att jag har sommarlov nu :)
Festade igår, eller ah.. festade & festade men jag
gick ut på pubben med Zandy.
Det var roligt, haha
Nu är jag så bakis med och mår lite illa, men
det går nog över snart :P

Om någon timme eller så ska jag åka in till Kallinge
och träffa min finaste sockerkaka
Senare ikväll vet jag inte vad som händer.. men vi hittar nog på något.

I morgon, MÅNDAG! Hoppas jag att det blir sol
så att man kan ta årets första dopp.
Haha, har fortfarande inte gjort det för att det har varit
ett sådant kasst väder :/

kyss och smek ;) <3

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites