NanakiHibiskus -

11.06.2010; Today

Nu var det några dagar sedan jag bloggade!
Sorry! ♥

Jag har nu SOMMARLOV! Äntligen!
Mina betyg var bra, fick mitt först MVG någonsin! - I bild&form :) :thumbup:

Har mått lite dåligt till och från, haft det lite krabbigt med
det ena och det andra.
Men det mesta har löst sig nu :)

Just nu är jag hos Zandy, som vanligt :D haha.
Ska vara här tills på måndag, sen ska jag hem till
äckelkallinge och vara där hemma i 5 dagar.
Sen sticker jag förhoppningsvis till Zandy igen till helgen.. eller till Tiias. :)
Får se hur det blir.

Nu får man hoppas att solen kommer
tillbaka igen, så att man kan bada&sola.
Det har bara varit regn, regn o åter regn i flera dagar nu ... :/


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites