NanakiHibiskus -

03.07.2010; Piña colada day

Haha.. oj.
Jag har blivit slarvig på att uppdatera bloggen igen ;)
Men jag har knappt haft tid.
Händer saker hela tiden.
Men i alla fall.. idag har jag badat&solat med
Linn Hasselberg :thumbup:
Tog med mig lite cokies, och tänkte ta med mig
juice med men hittade ingen flaska att
ta med den i.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker
1 liter apelsinjuice med is :)
Väntar på att Tiias ska komma hem,
så ska jag traska till honom
och vara där en stund sen ska jag vara
barnvakt ikväll igen.
Var det i går kväll/natt med,
mellan 20:00 - 03:00.
Ikväll blir det nog att dra dit tidigare.

I morgon kommer "mor & far" hem.
Då blir det nog att dra hem till
Zandy och stanna där tills på onsdag.
Annars drar jag dit på måndag.

Nu i veckan blir det kanske en ny tatto :)
Får se hur det blir & om det blir, men får hålla tummarna.


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites