NanakiHibiskus -

22.08.2010; Uppdatering..

Aloha!
Nu är jag hemma. Har spenderat hela helgen hemma hos världens finaste
pojkvän, Mattias ♥
Hade inte datorn med mig dit så sorry, men blev bara så.

Helgen såg ut så här:

Fredag:
Jag stack till skolan på morgonen i några timmar för att
jag skulle prata med läraren och söka upp en annan lärare.
Sen när jag kom hem så lunchade jag lite och packade ner det sista
i väskan.
Stack hem till Mattias, fast han var inte hemma.. följde med Linnsan till
växjö, hon skulle skriva ett prov så jag hängde med som ett sällskap.
Sen när vi kom hem tog vi det lite lungt.

Lördag:
Åkte med Mattias mamma Marianne (Marre) in till Karlskrona för att
hämta söta Bexis.
Sen var det dags att dra hem och hämta kräftorna.
Sen blev det att sticka hem till Tiias igen.
Slog upp mitt tält för att folk skulle sova i det, sen började vi
dricka lite och gjorde i ordning till kräftskivan.
Det blev en lyckad kväll i stort sätt.
Men gick och la mig vid 00:00 pga att jag störde mig på en viss sak.
Behöver inte skriva det här..





Söndag(idag):
Blev inte bakis, sköönt! :)
Har tagit det lungt bara och kikat film med älskling.
Har regnat lite till och från med, drygt.


Vi kollade på denna komendi-filmen :)





Nej, nu får jag ta och spela lite The Sims 3! :)
Kan ju inte bara sitta här ;)
Ha det bra så länge snyggingar!!
Eller nått? :p




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som kan se den.)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Bli medlem på gratis-sidorna.
GratisMakeup GratisSms GratisGodis GratisPrylen GratisSkor GratisNöje GratisKläder GratisFashion GratisKondomer Pointshop Mailpengar Tuggummin GratisBio SuperGratis GratisDomän Premiuminvites